Skip to the content

Iedere ondernemer krijgt er vroeg of laat mee te maken: niet-betalende klanten. Zelfs als het debiteurenbeheer optimaal is ingeregeld, zijn er altijd openstaande posten die extra aandacht nodig hebben. Cannock Incasso begrijpt hoe vervelend het is als rekeningen niet betaald worden. Wij incasseren met oog voor de klantrelatie en weten dat succesvol innen valt of staat met de juiste benadering. Onze medewerkers zijn tactvol en behandelen jullie klanten met respect, gericht op het voorkomen van een rechtsgang.

Het incassotraject wordt in 2 delen opgesplitst: de minnelijke (buitengerechtelijke) en juridische (of gerechtelijke) fase. Cannock zet zich ervoor in om zoveel mogelijk facturen in de minnelijke incassofase betaald te krijgen. De kosten lopen bij een juridische procedure al snel op en dat willen we voorkomen. Voordat het zover is, doen wij er alles aan om met jullie klant in contact te komen: van mailen en bellen tot het afleggen van huisbezoeken.

Vrijblijvend advies?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op

Het incassotraject

Cannock zet zich ervoor in om zoveel mogelijk facturen in de minnelijke incassofase betaald te krijgen. De kosten lopen bij een juridische procedure al snel op en dat willen we voorkomen.

Minnelijke incasso

Een klant die te laat betaalt is nadelig voor de klantrelatie maar ook voor de liquiditeit van een organisatie. Cannock beschikt over verschillende middelen om openstaande posten snel te incasseren. Hiervoor hanteren we een unieke aanpak: we bekijken per klant en dossier welke mensen en middelen geschikt zijn om in te zetten zodat we tot een succesvolle incasso komen. 

Juridische incasso

Een juridische procedure wordt gestart als klanten na het doorlopen van de minnelijke fase de openstaande vordering nog steeds niet volledig hebben betaald. Op dat moment dragen we de vordering over aan een partner gerechtsdeurwaarder. Er wordt een dagvaarding opgesteld, waarin de klant wordt opgeroepen om voor de rechter te verschijnen.



Effectief incasseren

Wij geloven dat effectief incasseren alleen mogelijk is als we ons inleven in jullie klant. Daarom zien wij ieder contactmoment ook als een kans om oprechte aandacht te besteden aan de persoon of onderneming achter de vordering. Dat levert bovendien snellere betalingen op en zorgt ervoor dat je top of mind blijft bij je klant, juist tijdens een incassoproces. Lees meer over onze visie op credit experience.

Vrijblijvend advies?

Bel 088 - 11 68 100

Eef van Riet, Directeur