Skip to the content

Outsourcing met de juiste mensen en middelen

Veel ondernemingen overwegen inmiddels om hun facturatie- en debiteurenbeheer uit te besteden. De vraag ‘zelf doen’ of ‘experts in te schakelen’ is op andere onderdelen van de bedrijfsvoering al gebruikelijk en dat geldt nu ook voor credit management. De conclusie is daarbij ook steeds vaker dat dit proces geen eigen key proces is. Kostenbesparing, margedruk, systeemmigratie, nieuwe businessmodellen of reorganisaties geven dan aanleiding om dit vraagstuk steviger op de agenda te zetten.

 

Workshop en Business Case

Voorafgaand aan definitieve besluitvorming tot volledige uitbesteding verzorgen wij workshops en onderzoeken we de haalbaarheid met een uitwerking in een transparante business case.

 

 

Vrijblijvend advies?

Denk je aan outsourcing van het facturatie, debiteurenbeheer en/of incassoproces? Wij gaan graag geheel vrijblijvend in gesprek!

Compleet ontzorgen

Cannock Outsourcing is zonder twijfel de meest innovatieve credit management specialist van Nederland. Wij staan voor meer en sneller resultaat tegen lagere kosten en met klantbehoud. We ondersteunen organisaties op alle mogelijke manieren, nemen werk uit handen, nemen zorgen over en zorgen voor oplossingen die werken. Dankzij onze kennis en kunde binnen veel sectoren combineren we advies en uitvoering en zijn we ook echt van meerwaarde.

Van acceptatie, facturatie en betalingsverwerking tot incasso

Cannock kan het complete traject of onderdelen van acceptatie, (e)facturatie, betalingsverwerking, sub grootboek debiteuren, debiteurenbeheer, dispuutmanagement en incasso overnemen. Met vastgestelde SLA’s (service level agreements), heldere KPI’s, belscripts en behandelplannen en geautomatiseerde interfaces wordt vanuit een implementatieplan toegewerkt naar de praktijk met ISAE- en ISO gecertificeerde processen. Maandelijkse dashboards en overleg op strategisch, tactisch en operationeel niveau zorgen blijvend voor doorontwikkeling en de beste resultaten.

Cannock Outsourcing

Cannock Outsourcing is van oorsprong een joint venture tussen Cannock Chase en Tacstone. Tacstone is een adviesbureau opgericht door voormalige KPMG partners en bracht ervaring in op het gebied van transitiemanagement, projectmanagement en ICT, terwijl Cannock circa 30 jaar ‘hands on’ ervaring inbrengt op adviserend en uitvoerend niveau in credit management. Inmiddels is Outsourcing uitgegroeid tot een zeer volwassen onderneming met een jarenlang track record in outsourcingsactiviteiten bij tal van gerenommeerde organisaties in alle branches.

Debiteurenbeheer met de juiste mensen en middelen

Wij begrijpen dat het uit handen geven van het debiteurenbeheer een grote stap is voor veel organisaties. Ondersteuning in debiteurenbeheer kunnen we op verschillende manieren. Laat ons helpen, we werken snel en resultaatgericht.

De verschillende fases van het outsourcings proces

 

 

Fase 1: Acceptatie

Acceptatie - Bedrijfsinformatie - Consumenteninfo - Credit check

Fase 2: Facturatie en Debiteurenbeheer

Audit en business case - (e)facturatie - Betalingsverwerking - Multichannel Debiteurenbeheer - Dispuutmanagement- Huisbezoeken - In- en outboundservice- en debiteurencalls  

Optioneel Factoring

Werkkapitaal financiering - Kredietverzekering - Debiteurenbeheer

Fase 3: Minnelijke Incasso

Minnelijke Scorecard - Multichannel incasso - Huisbezoeken -Schuldbewaking

Fase 4: Juridische Incasso

Legal Scorecard - Juridische specialisten - Samenwerking Partner Gerechtsdeurwaarders

Vrijblijvend advies?

Bel 088 - 11 68 100

 

Janpieter Koning, Directeur Outsourcing

Tim van der Weiden, Directeur Outsourcing