Omdat je bij ons kunt doen wat echt telt: mensen verder helpen

Teamleider Incasso

Bouw mee aan groei, structuur en resultaat

Ben jij een coachende en besluitvaardige teamleider met natuurlijke overtuigingskracht? Krijg jij energie van het aansturen, ontwikkelen en motiveren van mensen? En wil je werken bij een organisatie waar je echt kunt bouwen aan processen, resultaten en samenwerking? Dan is deze rol als Teamleider Incasso precies wat jij zoekt!

 

 

Jouw werk in het kort

Als Teamleider Incasso geef je leiding aan een team van ongeveer 15–20 medewerkers (junioren, mediors en een senior). Je bent zichtbaar op de werkvloer en weet precies wat er speelt. Jij bent de schakel tussen je team, de externe opdrachtgever en het management.


Je weet prioriteiten te stellen en beslissingen te maken zodat de KPI’s worden behaald. Je bent in staat om te team goed te coachen en hen te helpen in hun ontwikkeling. Je stimuleert verantwoordelijkheid en eigenaarschap door het goede voorbeeld te geven. Je hebt een duidelijke visie voor de afdeling en weet deze doelgericht waar te maken.

Wat je gaat doen

•    Aansturen, coachen en motiveren van het team.
•    Monitoren van KPI’s en sturen op prestaties en kwaliteit.
•    Signaleren en oplossen van knelpunten in processen.
•    Opstellen en verbeteren van werkinstructies.
•    Regelmatig klantcontact en relatiemanagement.
•    Sparren met opdrachtgevers en intern management over verbeteringen.

Zo werk jij

  • Je houdt ervan om in een bouwende en ondernemende werkomgeving te werken.
  • Je brengt eigen initiatief in en wilt ontwikkelen door te doen.
  • Je houdt van korte lijnen met het management en wil directe invloed op teamresultaten en klanttevredenheid hebben.
  • Je wilt werken aan een gevestigde, enthousiaste afdeling die je wilt tillen naar een volgend niveau.

Dit neem je mee

  • Minimaal een MBO 4 diploma.
  • Minstens 3 jaar ervaring als teamleider, supervisor of coördinator in bijvoorbeeld incasso, verzekeringen, klantcontact of creditmanagement.
  • Procesmatig denken en gerichtheid op KPI’s en teamdynamiek.
  • Sterke communicatieve vaardigheden: tactisch, overtuigend en eerlijk.
  • De moed om bij te sturen en duidelijke keuzes te maken.
  • Een coachende houding: je helpt mensen groeien én houdt hen verantwoordelijk.
  • Je bent OPEN: Optimistisch, Pionierend, Expert en Nieuwsgierig!

Dit krijg je van ons

  • een bruto maandsalaris tussen €3.465,- en €4.500,- o.b.v. 40 uur en afhankelijk van kennis en ervaring
  • laptop en telefoon van de zaak
  • altijd vrij op je verjaardag – omdat jij ertoe doet
  • reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
  • thuiswerkregeling
  • een goed pensioen en aanvullende verzekeringen
  • 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband- en een Individueel Keuzebudget
  • FiscFree: voordelig producten en diensten voor jouw vitaliteit, hobby of vrije tijd
  • een werkplek met uitzicht over Rotterdam en de mogelijkheid om deels thuis te werken

Werken bij Cannock

Cannock is al meer dan 30 jaar actief in creditmanagement voor organisaties in de profit en publieke sector. We helpen hen om betalingen (sneller) binnen te krijgen en betalingsrisico’s te beperken. Dat doen we op een mensgerichte manier en met slimme data-oplossingen.

 

We werken vanuit onze OPEN-kernwaarden: optimistisch, pionierend, expert en nieuwsgierig. Je krijgt bij ons de ruimte om te groeien, het vertrouwen om zelfstandig te werken en de begeleiding om steeds beter te worden in je vak.

 

Meer over onze cultuur lees je hier:

Sta jij open voor verandering?

Solliciteer dan vandaag nog. Een motivatiebrief mag, maar hoeft niet. We zijn vooral benieuwd naar jou.

Heb je vragen over de vacature? Mail of bel dan met mij.

 

Quinten Wilbrink

Corporate recruiter

 

geen bestand gekozen

Waarmee kunnen we je helpen?

Geen resultaten gevonden.