Wij zoeken een expert op het gebied van servicekosten, stookkosten en huurincasso
Administratief medewerker Huurincasso (detachering)
Voor het aankomende afrekenseizoen zoeken wij een ervaren Detacheringsmedewerker service- en stookkosten met aanvullende expertise in huurincasso.
Ben jij de expert op het gebied van servicekosten, stookkosten en huurincasso? Heb je ervaring met Empire en wil je je kennis inzetten én overdragen binnen woningcorporaties? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw werk in het kort
In deze tijdelijke rol ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren én borgen van cruciale processen binnen woningcorporaties. Je zorgt niet alleen voor een correcte administratie, maar draagt jouw kennis ook actief over aan het interne team.
Wat je gaat doen
Als specialist ben jij tijdelijk dé expert binnen het team. Je bent verantwoordelijk voor:
• het opstellen en opvolgen van huurincassodossiers
• het verwerken van betalingsregelingen en het monitoren van betalingsachterstanden
• het signaleren van incassorisico’s en afstemmen met interne stakeholders. Het opstellen van correcte servicekosten- en stookkostenafrekeningen
• het bewaken van tijdige oplevering en het signaleren van afwijkingen of fouten
• het trainen van interne medewerkers op inhoud en proces, zodat zij toekomstbestendig inzetbaar zijn
Je combineert inhoudelijke diepgang met een pragmatische, gestructureerde aanpak. Je werkt zelfstandig, maar zorgt dat je kennis overdraagbaar is.
Zo werk jij
- je past je gemakkelijk aan in nieuwe omgevingen
- je bent zelfstandig én een teamspeler
- je bent analytisch en oplossingsgericht
- je hebt een proactieve en klantgerichte houding
Dit neem je mee
• aantoonbare ervaring met service- en stookkostenafrekeningen
• grondige kennis van Empire of soortgelijke systemen (pré als key user of super user)
• je bent accuraat, analytisch sterk en resultaatgericht
• affinitieit en kennis van werken in woningcorporaties en huurincasso processen
• je hebt een coachende en duidelijke communicatiestijl
• je bent gewend aan projectmatig werken binnen woningcorporaties of vastgoedorganisaties
• je werkt zelfstandig, denkt in processen en vindt het belangrijk om jouw kennis over te dragen
Dit krijg je van ons
- een afwisselende baan voor 32 tot 40 uur per week
- marktconform salaris, afhankelijk van ervaring (€2.750 - €4.000 per maand, excl. vakantiegeld, o.b.v. 40 uur)
- een werkplek met uitzicht over Rotterdam én de mogelijkheid om deels thuis te werken
- auto van de zaak, ook voor persoonlijk gebruik
- laptop en telefoon van de zaak
- ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien
- 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband – en een Individueel Keuzebudget
- altijd vrij op je verjaardag – omdat jij ertoe doet
- een goed pensioen en aanvullende verzekeringen
- FiscFree: voordelig producten en diensten voor jouw vitaliteit, hobby of vrije tijd
- en natuurlijk: fijne collega’s die samen met jou bouwen aan een sterk merk
Werken bij Cannock
Cannock is al meer dan 30 jaar actief in creditmanagement voor organisaties in de profit en publieke sector. We helpen hen om betalingen (sneller) binnen te krijgen en betalingsrisico’s te beperken. Dat doen we op een mensgerichte manier en met slimme data-oplossingen.
We werken vanuit onze OPEN-kernwaarden: optimistisch, pionierend, expert en nieuwsgierig. Je krijgt bij ons de ruimte om te groeien, het vertrouwen om zelfstandig te werken en de begeleiding om steeds beter te worden in je vak.
Meer over onze cultuur lees je hier:
Sta jij open voor verandering?
Solliciteer dan vandaag nog. Een motivatiebrief mag, maar hoeft niet. We zijn vooral benieuwd naar jou.
Heb je vragen over de vacature? Mail of bel dan met mij.
Quinten Wilbrink
Corporate recruiter