Skip to the content

In het proces van aanvraag (order) tot betaling (cash) van een verzekering valt er voor verzekeraars en volmachtbedrijven op het gebied van efficiency, klantgerichtheid en kostenbesparing nog terrein te winnen.

In deze whitepaper gaan we in op de thema’s waar verzekeraars mee te maken hebben in het Order-to-Cash-proces, oplossingen en de resultaten die een doordacht Credit Managementproces daarvoor bieden. In die oplossingen staan digitalisering, data en een multichannel aanpak centraal.

Een efficiënt en klantgericht Order-to-Cash-proces leidt tot meer tevreden klanten, meer betaalgemak, minder opschortingen, minder royementen en minder incassodossiers. Van Credit Management naar Credit Experience!

 

Wij zijn Cannock

Ontdek de kracht
van credit experience

Een goede credit management partner incasseert sneller tegen lagere kosten. Dat spreekt voor zich. Maar van Cannock mag je meer verwachten. Wij geloven in een continue vernieuwende manier van credit management. Een manier waarbij elk contactmoment in het betaalproces een kans is om de relatie met je klant te versterken. Credit experience noemen we dat. Dat valt of staat met inlevingsvermogen. Als naadloos verlengstuk van je organisatie hebben we oprechte aandacht voor je klanten. In de facturatiefase, debiteurenfase en incassofase. Zo maken we het verschil. Elke dag weer...