Skip to the content

Robot Process Automation (RPA) stelt bedrijven in staat om processen te automatiseren en digitaliseren, zonder dat hiervoor grote aanpassingen in ICT-systemen nodig zijn. In het credit management worden steeds meer acties geautomatiseerd.

Slimme software analyseert processen en bootst acties van medewerkers na. Dankzij RPA is het mogelijk om acties veel sneller uit te voeren, waardoor er tijd overblijft voor acties die meer aandacht vereisen. In het credit management worden steeds meer acties geautomatiseerd. Cannock ondersteunt haar klanten bij het inzetten van vooruitstrevende middelen die ervoor zorgen dat processen nog sneller worden uitgevoerd.

Credit Intelligence en RPA

Met de juiste mix van kennis, innovaties en AI (artificial intelligence) wordt klanten een op maat gesneden betaalervaring geboden. Dat is de kracht van Credit Intelligence. Bovendien geeft digitalisering, in combinatie met analyses en AI, onze klanten de kans om processen door een robot uit te laten voeren. RPA past heel goed bij onze visie rondom de Credit Experience, waarmee we als doel hebben om credit management op een andere manier te in te richten, te laten beleven en de betaalervaring van klanten te optimaliseren.

Omdat de robot zelflerend is kan het takenpakket steeds verder worden uitgebreid. De robot volgt zelfs een cursus Vlaams en Frans.

RPA in de praktijk

Cannock heeft samen met Basic Fit een pilot uitgevoerd met een robot die e-mails afhandelt, zonder de tussenkomst van een medewerker. Hiermee zijn wij in staat om tijd en kosten te besparen, worden doorlooptijden verkort en neemt de klanttevredenheid toe. Gedurende de pilot zagen we daarnaast dat de foutgevoeligheid afneemt. Omdat de robot zelflerend is kan het takenpakket steeds verder worden uitgebreid. De robot volgt zelfs een cursus Vlaams en Frans, zodat het in de toekomst steeds breder kan worden ingezet. Medewerkers houden dankzij RPA tijd over voor het beantwoorden van mails die meer aandacht nodig hebben. Klanten van Basic Fit krijgen bovendien sneller antwoord op hun mails, wat heeft geleid tot een verbeterde klantervaring.

 

 

Meer weten?

Meer weten over onze Robot en effectiviteit van onze acties?

Neem contact met ons op, we vertellen je graag meer!

Tim van der Weiden, Commercieel Directeur

Bel 088 - 11 68 100