Skip to the content

Dit is Cannock

In 1991 stonden we aan de wieg van het vak credit management in Nederland, gemotiveerd om het anders aan te pakken dan de traditionele partijen. Wij geloven dat we het verschil maken door ons goed in te leven in de klantbehoefte. Vanaf een zolderkamer in Honselersdijk begonnen we met onze werkzaamheden. Inmiddels heeft Cannock meer dan 350 medewerkers, verdeeld over kantoren in Brouwershaven, Den Haag en Rotterdam.

Ons vakgebied, credit management, is altijd in beweging en wij vinden het belangrijk om steeds voorop te blijven lopen. Met kennis, data, intelligentie en inlevingsvermogen is het mogelijk om ons volledig verplaatsen in opdrachtgevers én in de beleving van hun klanten. Cannock helpt mensen, bedrijven en instellingen met betalingsoplossingen die bijdragen aan het structureel voorkomen van achterstanden.

Van credit management naar credit experience

De komende jaren maken we samen met onze opdrachtgevers de stap van credit management naar credit experience. We benutten ieder contactmoment in het betaalproces om de relatie met klanten te versterken. Dat valt of staat met inlevingsvermogen. We voelen feilloos de behoeftes aan van onze opdrachtgevers en hun klanten. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen bereiken we veel resultaat. Tijdens het gehele betaalproces hebben we oprechte aandacht voor de klanten van onze klanten. Dat maakt ons niet zomaar een partner in betalingsoplossingen, maar een verlengstuk van de organisatie. 

Waarom Cannock?

Van ons mag je meer verwachten. Wij zijn niet de eerste de beste credit management partner, maar een specialist met een duidelijke visie en werkwijze. Natuurlijk hebben we alle wettelijke keurmerken en certificaten in huis. En we incasseren tegen lage kosten met behoud van je klantrelatie.

 

We doen het samen

We werken niet voor, maar met onze opdrachtgevers. Zij aan zij dus. We zien onszelf als een sparringpartner. Soms geven we ongevraagd advies als wij denken dat het beter, goedkoper, sneller of slimmer kan. Zo komen we samen tot de beste oplossingen.

 

We maken slim gebruik van data

Beschikbare data wordt slim door ons gebruikt. Dat doen we door een persoonlijke aanpak te combineren met de inzet van geavanceerde multichannel communicatiemiddelen. Die kennis gebruiken we om onze aanpak op maat af te stemmen.

We geven een goed gevoel

Met data alleen kunnen we niet het verschil maken. We willen klanten een goed gevoel geven en daarvoor maken we gebruik van het empathisch vermogen van onze medewerkers.  We benaderen de klanten van onze klanten altijd met oprechte aandacht, respect en tact. Op die manier zorgen we ervoor dat iedereen het betalingstraject met een goed gevoel afsluit. Bovendien zetten we communicatiemiddelen in die de voorkeur hebben van de klant. Betere reclame voor een organisatie is er niet.

We lopen samen voorop

We vinden altijd nieuwe manieren om het nog beter te doen, komen met vooruitstrevende oplossingen en treden waar nodig buiten de gebaande paden. Zo maakten we als eerste credit management organisatie van Nederland gebruik van WhatsApp als contactmogelijkheid in het betaalproces. Daarnaast hebben we als eerste credit management partij een integrale outsourcingsoplossing ontwikkeld: van facturatie tot incasso. 

Onze diensten