Skip to the content

De energiemarkt is volop in beweging. Duurzame energiebronnen zijn in opkomst en nieuwe technologie├źn doen hun intrede. Daar reageren consumenten op door meer invloed en transparantie te eisen.

Het behouden van bestaande klanten heeft voor energieleveranciers de focus. Daarom krijgt de klant zoveel mogelijk betaalgemak, ook tijdens het betaalproces. Cannock heeft veel ervaring in het incasseren van vorderingen in de energiemarkt en het voorkomen van afsluitingen.

Betaalgemak bieden

Het betaalproces is een belangrijk onderdeel in de communicatie richting de klant. Energieleveranciers bieden hun klanten steeds meer betaalgemak in de gehele klantreis. Door bijvoorbeeld verschillende betaalmogelijkheden te faciliteren en de optie om in termijnen af te lossen. Hoe meer gemak consumenten ervaren, hoe kleiner de kans op wanbetaling. Cannock voert landelijk acties uit voor energieleveranciers, van outbound service calls tot het afleggen van huisbezoeken. Dit doen wij, indien gewenst, uit naam van onze opdrachtgever.

Voorkomen van afsluitingen

Tijdens het debiteuren- en minnelijke incassotraject richten we ons op een duurzame oplossing, waarmee we afsluitingen willen voorkomen. Aan de telefoon en deur gaan we het gesprek aan met de klant om hen in actie te krijgen. Onze specialisten zijn bekend met de wet- en regelgeving in de energie- en nutsmarkt.

Cannock ondersteunt energie- en nutsbedrijven bij:

  • Acceptatie (via onze partner EDR);
  • Inbound en outbound;
  • Het uitvoeren van landelijke huisbezoeken;
  • Uitvoeren van het minnelijke incassotraject.

Neem contact op

Bel 088 - 11 68 100

Eef van Riet, Directeur