Skip to the content

De acceptgiro gaat in de nabije toekomst verdwijnen. Is je organisatie helemaal klaar voor
deze overstap van papier naar digitaal? Naast de noodzaak om data te verrijken biedt het
ook veel kansen voor verdere professionalisering van het debiteurenbeheer.

Van papier naar digitaal

Cannock heeft de productsheet ‘Van papier naar digitaal’ samengesteld. Hierin leggen wij uit welke voordelen verregaande digitalisering voor iedere organisatie heeft. In zeer korte tijd is het mogelijk om, met ondersteuning van Cannock, klanten over te zetten en data te verrijken. Op deze manier is je bedrijf klaar voor de toekomst. Ook nu de afschaffing van de acceptgiro is uitgesteld, is het verstandig om zo snel mogelijk het debiteurenbeheer te digitaliseren. Dat is niet alleen professioneel, maar tevens toekomstgericht én het levert grote besparingen op.

Relatief nieuwe betaalmiddelen zoals AcceptEmail, iDeal, Mail2Pay of Alphacomm bieden bovendien meer zekerheid op betaling. Maar liefst 98% van de Nederlanders maakt gebruik van internet- en mobiel bankieren. Het is verstandig hierop aan te haken en klanten die nu nog niet digitaal betalen, alvast te laten wennen aan de overstap.

Vrijblijvend advies?

Laat je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op

Kostenbesparing

Wij ondersteunen bedrijven en organisaties bij de overstap van facturatie op papier naar een geheel digitale manier van factureren. Dat doen wij bijvoorbeeld door het overnemen van het volledige project, inclusief de inzet van bijvoorbeeld interactieve sms-berichten, WhatsApp, e-mail, brieven of telefonisch contact. We boeken snel resultaat en realiseren een aanzienlijke kostenbesparing.

Slimmer omgaan met debiteuren en kosten besparen

Dit soort veranderingen levert bedrijven en instellingen veel meer op dan alleen digitalisering van het debiteurenbeheer. Het biedt namelijk ook mogelijkheden om slimmer met debiteuren om te gaan en enorme kostenbesparingen te realiseren.

Voordelen van het overstappen naar digitale facturatie:

  • Een directe besparing per overgestapte klant van € 2,50 per maand aan papier-, druk- en verzendkosten;
  • Meer betaalgemak voor de klant; 
  • Een grotere klanttevredenheid;
  • De beheersbaarheid van werkprocessen verbeteren;
  • Massale dataverrijking;
  • Geen onnodig papiergebruik;
  • Bijdrage aan een innovatief karakter.

Hoe kunnen we helpen?

Bel 088 - 11 68 100

Martijn van Grunsven, Relatiemanager