Skip to the content

Dan kun je eenvoudig betalen door in te loggen. Als partner in betalingsoplossingen helpen wij bedrijven bij het factureren en incasseren van betalingen. Dat doen we onder andere voor het bedrijf waarbij jij een openstaande rekening hebt.

We willen het betalen graag zo makkelijk mogelijk voor je maken. Daarom heb je persoonlijke inloggegevens voor MijnCannock ontvangen per post. Je kunt hier inloggen met deze gegevens om je betaling met één druk op de knop te voldoen. Ook kun je kiezen voor een betalingsregeling of lezen wat te doen als je niet kunt betalen.

 

Cannock is de grootste partner in betalingsoplossingen van Nederland. We werken onder andere voor sportscholen, leasemaatschappijen, energiebedrijven en woningcorporaties.

Meest gestelde vragen

Vind hier de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Betalen

Betaal via iDEAL; ga naar Mijn Cannock, hier kun je inloggen met het dossiernummer en de inlogcode die vermeld staan op onze brief.  
Ook kun je betalingen doen via telebankieren of een eigen overschrijving. Het bankrekeningnummer (en de BIC-code voor betalingen vanuit het buitenland) tref je op onze brief. Vermeld in de omschrijving altijd het betaalkenmerk. 

Wij hebben tijd nodig om de betaling te verwerken. Indien je langer dan twee dagen geleden hebt betaald, vragen wij je om een betaalbewijs door te mailen via ons contactformulier. 

We vragen je om een betaalbewijs door te mailen via ons contactformulier, zodat wij bij onze opdrachtgever kunnen navragen of de betaling bij hen is ontvangen. 

Vraag een betalingsregeling aan via ons contactformulier

 

Bezwaar

Het niet ontvangen van een aanmaning kan geen reden zijn voor een bezwaar. Dit is in de wet vastgelegd. Indien je kunt aantonen de stukken daadwerkelijk niet ontvangen te hebben, bijvoorbeeld door een verhuizing, kun je wel bezwaar indienen. Mail je bezwaarschrift met uitleg en bewijs via ons contactformulier.

Ben je het niet eens met de incassokosten, stuur ons een bezwaarschrift met uitleg en bewijs via het contactformulier. Het niet ontvangen van een aanmaning kan geen reden zijn voor een bezwaar. Dit is in de wet vastgelegd. Indien je een bezwaar indient adviseren wij om dit te onderbouwen met de bewijsstukken.

Ben je het niet eens met de hoogte van de vordering, stuur ons een bezwaarschrift met uitleg en bewijs via het contactformulier