Skip to the content

Robotisering

Het automatiseren van processen neemt veel werk uit handen! De klant komt nog meer centraal te staan in creditmanagement en het proces groeit daardoor naar individueel maatwerk.

 

Happy flow in verzekeringsland

Het proces van aanvraag (order) tot betaling (cash) van een verzekering lijkt vrij eenvoudig. Toch valt er voor o.a. verzekeraars nog veel terrein te winnen op het gebied van efficiency, klantgerichtheid en kostenbesparing!

 

Factoring

Factoring is een eenvoudige manier om de cashflow van jouw bedrijf te verbeteren en met factoring wordt meer inzicht verkregen in de debiteurportefeuille. Volgens ons hoeft factoring helemaal niet duur te zijn!

 

Klantcontact

Regelgeving en doelstellingen op klanttevredenheid en communicatie naar zowel deelnemers als werkgevers verhogen de noodzaak om te investeren in digitalisering en IT, terwijl juist ook kostenbeheersing een belangrijk aandachtspunt blijft. Hoe pakt u dat aan?

 

Telefooncentrale

In de invorderings- en credit managementbranche speelt telefonisch contact, zoals bijvoorbeeld servicecalls, een centrale rol. Over alle mogelijkheden van ons Cloud contact center en de meerwaarde van servicecalls lees je meer in deze whitepaper.