Skip to the content

Snellere betalingen, betere klantrelaties

Zou het niet ideaal zijn als elk contactmoment in het facturatieproces een kans is om de relatie met je klant te versterken? Cannock helpt organisaties om de stap te zetten van credit management naar Credit Experience. Of we nu een factuur sturen, een openstaande rekening nabellen, klachten oplossen of op huisbezoek gaan: wij zorgen ervoor dat je klanten het betalingstraject met een goed gevoel afsluiten. Betere reclame voor je organisatie is er niet.

Credit Experience is de optelsom van alle interacties tussen een klant, de onderneming en klantbeleving. De wijze van benadering, timing van de contactmomenten, persoonlijke manier van aanspreken en het aanbod van verschillende betaalmogelijkheden spelen hierbij een rol.



Het valt of staat met inlevingsvermogen

Credit Experience valt of staat met inlevingsvermogen. Daarom verplaatsen we onszelf in de situatie van je klant tijdens ieder contactmoment. Als data gedreven organisatie beschikken we over veel gegevens. Hierdoor weten we veel over betalingsgedrag en is het mogelijk om voor elke klant een aanpak op maat te ontwikkelen. Met alleen data maak je niet het verschil. Oprechte aandacht voor klanten is ontzettend belangrijk. De medewerkers van Cannock spreken de taal van je organisatie en benaderen klanten met respect en tact. Daarvoor zetten wij verschillende communicatiemiddelen in, naar voorkeur van jullie klant. Dat levert niet alleen snellere betalingen op, maar ook betere klantrelaties.

Samen de stap maken naar credit experience? 

Bel met Tim van der Weiden,

088 11 68 100